reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Kubička

Peter Kubička

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepáči sa mi stádovitosť a preto hľadám svoje vlastné miesto vo svete. Ale pritom sa snažím žiť v súlade so svojim okolím. Mojím koníčkom a zároveň prácou je potápanie. Preto sa na svet okolo mňa snažím pozerať z iného pohľadu ako väčšina ľudí - z pod hladiny. Ak sa pohybujem po suchej zemi, tak behávam. Pri športe alebo len tak. Je to cesta ako si udržať čistú hlavu a fyzickú formu. Nechcem sa vyhýbať témam aj mimo potápania, preto občas blognem ku veciam, ktoré ma nenechali chladným. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Technické potápanie? Iba pre odvážnych?

Peter Kubička

Technické potápanie? Iba pre odvážnych?

Potápanie je pomerne rozšírená forma trávenia voľného času. Nie je veľa ľudí čo nikdy nevyskúšalo potápanie, aj keď len v malej hĺbke, len tak na rýchlo alebo len tak trochu na šnorchel.

  • 28. nov 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 956x
  • 9
Potápanie je spôsob ako zažiť eufóriu

Peter Kubička

Potápanie je spôsob ako zažiť eufóriu

Niektoré pocity sú formou eufórie. Visím si len tak v priestore, celý svet je mimo tohoto priestoru, je niekde hore a sem z neho neprenikne ani hlások, ani gram toho čo tam hore je. Pohnem sa a cítim okolo seba to čo ma obklopuje. Cítim, že voda ma prijala a je ochotná mi dovoliť byť tam a neublížiť mi.

  • 5. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 203x
  • 3
Uviedol Fico do prihlášky do KSČ svoje kresťanské hodnoty a korene?

Peter Kubička

Uviedol Fico do prihlášky do KSČ svoje kresťanské hodnoty a korene?

Odpoveď je viac než jasná - určite nie, neuviedol (ľudia ktorí si pamätajú dobu vedia prečo). Preto je "spoveď" Roberta Fica morálne bahno. Snaží sa vyťažiť výrazný profit z nepravdy. Chce byť v očiach ľudí krajší, chce sa zapáčiť aj bez ohľadu či to čo hovorí je pravda. To nie je fér a poctivé. Keď som písal blog pred Vianocami, napísal som v ňom, že ani neviem prečo, ale prvý kto mi napadol bol Robert Fico symbol absolútneho pokrytectva a hnusu.

  • 14. jan 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 117x
Namiesto vianočného priania...

Peter Kubička

Namiesto vianočného priania...

... scéna z obchodu: pri pokladni stojí starý, asi tak 60 ročný ošumelý pán a v košíku chleba a strúhanka. S dcérou počujeme dialóg "- Ak budete na tú strúhanku mať, tak si pre ňu prídite. - A ako máte zajtra otvorené? - Teraz už končime a dva dni je zatvorené. - Ale ja tú strúhanku potrebujem..." ten hlas sa nedá opísať písmenami.

  • 25. dec 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 016x
reklama
SkryťZatvoriť reklamu